Te-au păcălit? Wizz Air, sancționată după ce clienții au descoperit adevărul

Wizz Air sancționată pentru înșelarea clienților

Wizz Air sancționată pentru înșelarea clienților

Încă de la lansarea abonamentului „All You Can Fly”, Tripvola a semnalat public aspectele dubioase și lipsa de transparență privind modul în care Wizz Air a pus în vânzare acest produs. Observațiile de atunci sunt acum confirmate oficial de autoritățile italiene. Wizz Air sancționată pentru înșelarea clienților.

Autoritatea Antitrust din Italia (AGCM) a amendat compania low-cost Wizz Air cu 500.000 de euro pentru promovarea înșelătoare a acestui abonament anual.

Potrivit AGCM, Wizz Air a prezentat serviciul ca fiind „nelimitat”, fără a oferi explicații clare despre restricțiile reale. Deși abonamentul era promovat ca acces la zboruri internaționale la un tarif fix, compania a omis informații esențiale despre:

Ce ascundea abonamentul „All You Can Fly” Wizz Air de 599 €.

  • ferestrele de rezervare,
  • numărul redus de locuri disponibile pentru abonați,
  • alte limitări care afectau direct utilizarea serviciului.

Autoritatea a identificat și clauze abuzive în contract, care permiteau companiei să modifice unilateral termenii sau chiar să suspende serviciul fără justificări concrete și fără garanții pentru clienți. În plus, regulile impuse îngreunau procesul de rambursare proporțională și limitau dreptul de retragere.

AGCM concluzionează că aceste practici au creat un dezechilibru semnificativ între drepturile consumatorilor și cele ale companiei.

În România, nimeni nu sancționează aceste abuzuri. Instituțiile nu intervin ferm. Pasagerii rămân fără protecție reală. Problemele persistă fără consecințe.

Daca v-a fost de folos aceasta informație nu uitați sa ne urmăriți pe Facebook pentru a afla toate ofertele de vacanta.

Abonează-te la oferte

Nu facem spam! Citește politica noastră de confidențialitate pentru mai multe informații.