Egocentrismul din social media în vacanță în Bali

Cum sa mergi vacanță în Bali si sa nu postezi? Mai bine nu mergi. Egocentricii au existat dintotdeauna. În contemporaneitatea rețelelor sociale, li se spune influenceri. Postezi, exiști!
Spune-mi cât de des postezi, ca să-ți spun cât de „influencer” ești.

O doamnă din România postează mult și des. Foarte bine. Link-urile vin, ziua trece, ego-ul e satisfăcut – dar niciodată sătul. Ego-ul nu se satură. Firescul e banal.
Un story sau un reel cu experiențe necondimentate nu provoacă o erecție a engagementului pe Meta.

Când Vacanța Devine Content: Influenceri și Criza de Engagement

Ca să traduc: dacă trăirile nu sunt transformate în creșteri vizibile de audiență și interacțiune, pentru un influencer e o dramă.
Statistic, e demonstrat că răul și urâtul stârnesc engagementul mai tare decât o porție de frumusețe bine așezată în feed.

Bali – Rai sau Haos? Ce Spune un Influencer Nemulțumit și Ce Vrea de Fapt

Doamna în cauză a mers în Bali. Plănuise să stea o lună, dar a plecat mai devreme. Nu i-a plăcut. O credem. Nu toți rezonăm cu aceleași locuri. În orice colț de lume găsești și frumos, și urât.
Pleci știind ce vei găsi, mai ales dacă ți-ai construit așteptările cu ramele Instagramului.

Dar să postezi că Bali este doar „mizerie, haos, zgomot” denotă o profundă lipsă de… să-i zicem erecție satisfăcătoare în engagementul Meta.

După ce presa i-a amplificat azi postarea, sperăm că e mulțumită de trafic. Ego-ul a primit doza. Publicul – poate mai puțin.

Vacanță în Bali

pareri despre Bali

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *