Cum sa mergi vacanță în Bali si sa nu postezi? Mai bine nu mergi. Egocentricii au existat dintotdeauna. În contemporaneitatea rețelelor sociale, li se spune influenceri. Postezi, exiști!
Spune-mi cât de des postezi, ca să-ți spun cât de „influencer” ești.
O doamnă din România postează mult și des. Foarte bine. Link-urile vin, ziua trece, ego-ul e satisfăcut – dar niciodată sătul. Ego-ul nu se satură. Firescul e banal.
Un story sau un reel cu experiențe necondimentate nu provoacă o erecție a engagementului pe Meta.
Când Vacanța Devine Content: Influenceri și Criza de Engagement
Ca să traduc: dacă trăirile nu sunt transformate în creșteri vizibile de audiență și interacțiune, pentru un influencer e o dramă.
Statistic, e demonstrat că răul și urâtul stârnesc engagementul mai tare decât o porție de frumusețe bine așezată în feed.
Bali – Rai sau Haos? Ce Spune un Influencer Nemulțumit și Ce Vrea de Fapt
Doamna în cauză a mers în Bali. Plănuise să stea o lună, dar a plecat mai devreme. Nu i-a plăcut. O credem. Nu toți rezonăm cu aceleași locuri. În orice colț de lume găsești și frumos, și urât.
Pleci știind ce vei găsi, mai ales dacă ți-ai construit așteptările cu ramele Instagramului.
Dar să postezi că Bali este doar „mizerie, haos, zgomot” denotă o profundă lipsă de… să-i zicem erecție satisfăcătoare în engagementul Meta.
După ce presa i-a amplificat azi postarea, sperăm că e mulțumită de trafic. Ego-ul a primit doza. Publicul – poate mai puțin.
Vacanță în Bali
